تور قشم

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور قشم

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

فلای بورد در کیش


فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید در تور کیش تابستان 95 می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها فراهم شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز در تور کیش مهر 95 با خرید کوپن های تخفیف تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی، حداقل عمق مورد نیاز دو و نیم متر می باشد.چنان چه در تور کیش تعطیلات شهریور 95  قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 

رستوران کوه نور کیش


رستوران کوه نور کیش در کنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. در داخل این کوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران کوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات کامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیش تعطیلات مرداد 95 ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز کافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌کننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این کوه استثنایی را تکمیل می‌کند.در رستوران کوه نور می‌توانید در تور کیش با پرداخت مبلغی مناسب یکی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیک) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا است. موسیقی زنده، فضا و دکوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران است.ساعات کار این رستوران در تور کیش شهریور 95 برای ناهار از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب می باشد.

 

 

 

هتل پارمیدا کیش


هتل ۴ ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری برای مسافران تور کیش مرداد 95  می باشد.

 

 

هتل آرا کیش


 

هتل آرا کیش ، قبلا با نام هتل آرام بوده و در سال ۱۳۹۱ اقدام به بازسازی نمود که از هتل دو ستاره به سه ستاره معمولی ارتقاء پیدا کرد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه کیش 6 کیلومتر می باشد. همچنین هتل آرا، به خاطر نزدیکی به مراکز مهم خرید، مثل پردیس ۱ و ۲ و بازار مرکز تجاری کیش (که از اصلی ترین بازارهای جزیره زیبای کیش می باشند)، مورد توجه مسافران تور کیش می باشد.

از لحاظ کیفیتی بین هتل های ۳ ستاره کیش می توان این هتل را در رده هتل های متوسط و معمولی قرار داد و بیشتر به خانواده ها و مسافران تور کیش که ارزان بودن اقامت نسبت به کیفیت هتل بیشتر برایشان مهم است پیشنهاد می گردد.هتل آرا جزء هتل های قدیمی و  ارزان قیمت جزیره کیش می باشد اما این هتل به جهت سهولت دسترسی به مراکز خرید و بازارها، مورد توجه دوستداران خرید و خانواده ها واقع می شود. از طرفی در تور کیش 95 دسترسی به دریا و اسکله نیز با 10 دقیقه پیاده روی به آسانی میسر می شود.

 

 

هتل هاترا مشهد


 

هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا در نوروز سال 1392 در شهر مشهد مقدس به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی در حدود 10 دقیقه دارد و به آن دسته از مسافرین تور لحظه آخری مشهد که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند اقامت در این هتل سه ستاره توصیه می شود. از جمله امکاناتی که هتل هاترا در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار می دهد، میتوان به کافی شاپ، لابی، لاندری، کافی نت، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین اشاره کرد. هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد که امکانات اتاق های آن تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق ها و لابی هتل در اختیار مسافرین تور مشهد 95  قرار خواهد گرفت که میهمانان تور مشهد پاییز 95 در صورت استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد