تور قشم

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور قشم

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل پارس مشهد


هتل پارس مشهد

هتل پارس یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که در سال 1378, در غرب مشهد, بلوار وکیل آباد, در زمینی به مساحت 5 هکتار برای پذیرایی از زائران و گردشگران تور مشهد ساخته شد. هتل پارس دارای امکاناتی مانند: 227 اتاق, رستوران در کنار دریاچه, کافی شاپ, استخر, سونا, سالن بدنسازی, مرکز SPA, زمین تنیس, کورت اسکواش, بیلیارد, اتاق دارت, قایق سواری, ماهیگیری, سالن آمفی تاتر, سالن چند منظوره, یالن ضیافت, روم سرویس 24 ساعته, کافی نت, غرفه تجاری, تاکسی سرویس, دستگاه ATM, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. فاصله هتل پارس تا حرم مطهر 15, تا اتوبوسرانی 10, تا ایستگاه قطار 18 و تا فرودگاه 20 کیلومتر می باشد. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل انتخاب خوبی برای اقامت می باشد.

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

آفر هتل های مشهد


هتل مدینة الرضا مشهد

هتل 5 ستاره مدینة الرضا یکی از بهترین و معروفترین هتل های نزدیک به حرم شهر مقدس مشهد می باشد که تنها 150 متر فاصله دارد.معماری اصیل و مدرن هتل آنرا نسبت به هتل های دیگر متمایز ساخته است.امکانات هتل مدینة الرضا مشهد: اتاق بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی آقایان، تهویه مطبوع، امکانات ویژه معلولین، کافی شاپ دنج و آرام با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع کیک و ... همچنین مسافران تور مشهد می توانند در هرکدام از 4 رستوران انواع غداهای ایرانی ،فرنگی و سنتی را نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه 22 دقیقه می باشد.شما مسافران عزیز برای رزرو بلیط مشهد می توانید از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو یکی از هتل های 4 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 400 متری بارگاه مطهر امام شیعیان واقع شده است و توفیق پذیرایی از زائران و مهمانان تور مشهد را دارد. هتل دارای 90 واحد یک, دو, سه و چهار خوابه با امکانات کامل می باشد. از امکانات هتل می توان به: 3 رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا خشک و بخار, جکوزی, روم سرویس 24 ساعته, تاکسی سرویس شبانه, سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر, خدمات تهیه بلیط, اینترنت و ... اشاره نمود. در سفرتان به مشهد امکان این را دارید تا در این هتل چهار ستاره با امکانات خوب اقامت داشته باشید.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل الماس 2 مشهد


هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین و معروفترین هتل های شهر مقدس مشهد و در خیابان امام رضا (ع)، که یکی از شاهراه های ورودی اصلی به حرم امام رضا (ع) واقع می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل سالن چند منظوره،کافی شاپ، روف گاردن، صبحانه خوری، سالن آرایش و زیبایی، سالن ماساژ، مجموعه آبی(کودک و بزرگسال)، مرکز خرید، بانک، تالار پذیرایی، سالن همایش، سالن کنفرانس، لاندری، صرافی، ترانسفر و خدمات گردشگری، توریسم سلامت، بیزنس سنتر و ... اشاره کرد.مسافرانتور مشهد می توانند انواع غذاهای لذیذ و لحظات رویایی را در رستوران هتل نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه می باشد.این هتل از نظر قیمت بسیار گران می باشد. طراحی و دیزاین این هتل بسیار شگفت انگیز می باشد و تحت تاثیر بسیاری از گردشگران تور مشهد قرار گرفته است.شما مسافران عزیز می توانید برای رزرو بلیط مشهد از شماره های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد

لیست هتل های مشهد


هتل قصر الضیافة مشهد

یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل از پذیرفتن مهمان ایرانی معذور می باشد و این هتل مختص مهمانان عرب می باشد.امکانات هتل شامل:رستوران ،اتاق های بسیار با تجهیزات و تهویه مطبوع،صندوق امانات و لابی، اینترنت بیسیم خدماتی است که این هتل به مسافران تور مشهد ارائه می دهد.رستوران هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی می باشد.فاصله این هتل تا راه آهن 9 دقیقه می باشد.شما عزیزان می توانید برای رزرو بلیط مشهد از شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل شوید.

هتل قصر الضیافة مشهد

هتل قصر الضیافة مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از نزدیکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام هشتم می باشد.این هتل اولین هتل در شرق کشور می باشد که دارای فضای باز بسیار زیادی می باشد.رستورران روف گاردن،رستوران ارغوان ،چایخانه سنتی برکه،رستورران فیروزه ،رستورران آتریوم  از رستوران های بسیار معروف این هتل است و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور مشهد می باشد.امکانات هتل شامل:ستخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، دوش های اختصاصی ماساژ، سالن بدنسازی، انواع خدمات اسپا و یخچال به همراه مینی بار، چای ساز ،مبل راحتی،سشوار در حمام، تلفن ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.فاصله هتل تافرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه  و تا حرم مطهر 10 دقیقه می باشد.شما مسافران عزیز می توانید برای رزرو بلیط مشهد از شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

رزرو هتل های مشهد


هتل جواد مشهد

هتل جواد یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل بسیار زیبا در سال 1391 در خیابان امام رضا واقع گردیده است.امکانات هتل شامل :رستوران،کافیشاپ،لابی و ... از دیگر امکاناتی است که این هتل به مسافران تور مشهد خود ارئه می دهد.همچنین این هتل علاوه بر اینکه به حرم مطهر نزدیک اسن به مسجد گوهرشاد و بازار رضا نیز نزدیک می باشد.رستوران هتل آماده پذیرایی از شما عزیزان با سرو هرگونه غذای ایرانی می باشد.برای اطلاع بیشتر و رزروبلیط مشهد می توانید با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل شوید.

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از مجلل و معروفترین هتل های 5 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع و بیست طبقه بسیار عالی و باامکانات  و خدمات رفاهی ویژه مورد توجه مهمانان تور مشهد قرار گرفته است.این هتل دارای 3 رستوران(دریایی و ایرانی و سنتی)می باشد.امکانات هتل:استخر ،سونا،سالن ورزشی،لابی،کافیشاپ و سرویس حرم و ... می باشد.لازم به ذکراست که این هتل سرویس استقبال فرودگاهی را نیز دارا می باشد.مسافران عزیز می توانند برای رزروبلیط مشهد با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد