تور قشم

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور قشم

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل های ستاره دار کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در میدان سیری جزیره و در نزدیکی مراکز خرید پردیس قرار گرفته است. این هتل در سال 1378 افتتاح شده است و دارای 70 واحد اقامتی به صورت سوئیت و آپارتمان با تمامی امکانات رفاهی برای شما مسافران تور کیش می باشد. رستوران هتل در ساختمان اصلی آن قرار گرفته است و با ظرفیت 120 نفر انواع غذاهای ایرانی و دریایی را به شما مهمانان گرامی تور کیش هتل شایان مرداد 98 ارائه می دهد. در لابی این هتل یک سالن مخصوص برگزاری مراسم وجود دارد که جشن های مختلفی در آن برگزار می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان، صندوق امانات، فضای سبز، لابی، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشاره کرد.

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یکی از هتل های 3 ستاره جزیره است. این هتل که در سال 1382 افتتاح شده است درست در مقابل مرکز خرید پردیس 2 قرار گرفته است. برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تور کیش این هتل در سال 1396 بازسازی شده است.  این هتل با دارا بودنت موقعیت مکانی بسیار خوب به مراکز خرید جزیره و مکان های تفریحی آن بسیار نزدیک است به طوری که می توانید پیاده به آن ها دسترسی پیدا کنید. هتل سان رایز دارای 65 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام، تلفن، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع می باشند. رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر در طبقه اول هتل قرار دارد که صبحانه را به صورت رایگان ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، چایخانه سنتی، گشت نیم روزی و ... اشاره کرد. 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


هتل میراژ کیش

هتل 5 ستاره میراژ کیش یکی از هتل های تازه افتتاح شده جزیره است که بسیار لوکس و شیک می باشد. این هتل در بلوار دریا جزیره قرار گرفته است و دارای موقعیت مکانی بسیار عالی در نزدیکی مراکز خرید و تفریحات جزیره کیش می باشد. هم چنین فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 10 کیلومتر می باشد. هتل دارای 177 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی، اینترنت و تلفن می باشند. در مرکز اسپا هتل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام بخار در دسترس شما مسافران گرامی تور کیش می باشد. رستوران هتل با ظرفیت 120 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای خوش طعم ایرانی و بین المللی را به شما مهمانان گرامی تور کیش هتل شایان شهریور 98 ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس، مرکز تناسب اندام، فضای سبز، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سالن بیلیارد و ... اشاره کرد. 

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش


هتل ستاره طلایی کیش

هتل 3 ستاره ستاره طلایی در میدان آزادی جزیره قرار گرفته است. این هتل در فاصله زیادی از ساحل دریا و فرودگاه بین المللی کیش قرار گرفته است و برای رفتن به ساحل باید از تاکسی استفاده نمایید. هم چنین برای حل مشکل رفت و آمد به فرودگاه هتل برای شما مسافران گرامی تور کیش ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته است. هتل دارای 50 اتاق شامل اتاق های دو تا پنج تخته است که برای شما مهمانان گرامی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن، حمام با لوازم بهداشتی و مبلمان هستند. قیمت هتل بسیار مناسب بوده و این هتل یکی از هتل های مقرون به صرفه جزیره محسوب می شود. در هتل ستاره طلایی رستوران وجود ندارد اما می توانید از طریق رسپشن از رستوران های خوب جزیره غذا سفارش دهید. از دیگر امکانات این هتل می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری و ... اشاره کرد. 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.