تور قشم

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور قشم

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل های ستاره دار کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در میدان سیری جزیره و در نزدیکی مراکز خرید پردیس قرار گرفته است. این هتل در سال 1378 افتتاح شده است و دارای 70 واحد اقامتی به صورت سوئیت و آپارتمان با تمامی امکانات رفاهی برای شما مسافران تور کیش می باشد. رستوران هتل در ساختمان اصلی آن قرار گرفته است و با ظرفیت 120 نفر انواع غذاهای ایرانی و دریایی را به شما مهمانان گرامی تور کیش هتل شایان مرداد 98 ارائه می دهد. در لابی این هتل یک سالن مخصوص برگزاری مراسم وجود دارد که جشن های مختلفی در آن برگزار می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان، صندوق امانات، فضای سبز، لابی، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشاره کرد.

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یکی از هتل های 3 ستاره جزیره است. این هتل که در سال 1382 افتتاح شده است درست در مقابل مرکز خرید پردیس 2 قرار گرفته است. برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تور کیش این هتل در سال 1396 بازسازی شده است.  این هتل با دارا بودنت موقعیت مکانی بسیار خوب به مراکز خرید جزیره و مکان های تفریحی آن بسیار نزدیک است به طوری که می توانید پیاده به آن ها دسترسی پیدا کنید. هتل سان رایز دارای 65 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام، تلفن، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع می باشند. رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر در طبقه اول هتل قرار دارد که صبحانه را به صورت رایگان ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، چایخانه سنتی، گشت نیم روزی و ... اشاره کرد. 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


هتل میراژ کیش

هتل 5 ستاره میراژ کیش یکی از هتل های تازه افتتاح شده جزیره است که بسیار لوکس و شیک می باشد. این هتل در بلوار دریا جزیره قرار گرفته است و دارای موقعیت مکانی بسیار عالی در نزدیکی مراکز خرید و تفریحات جزیره کیش می باشد. هم چنین فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 10 کیلومتر می باشد. هتل دارای 177 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی، اینترنت و تلفن می باشند. در مرکز اسپا هتل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام بخار در دسترس شما مسافران گرامی تور کیش می باشد. رستوران هتل با ظرفیت 120 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای خوش طعم ایرانی و بین المللی را به شما مهمانان گرامی تور کیش هتل شایان شهریور 98 ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس، مرکز تناسب اندام، فضای سبز، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سالن بیلیارد و ... اشاره کرد. 

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش


هتل ستاره طلایی کیش

هتل 3 ستاره ستاره طلایی در میدان آزادی جزیره قرار گرفته است. این هتل در فاصله زیادی از ساحل دریا و فرودگاه بین المللی کیش قرار گرفته است و برای رفتن به ساحل باید از تاکسی استفاده نمایید. هم چنین برای حل مشکل رفت و آمد به فرودگاه هتل برای شما مسافران گرامی تور کیش ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته است. هتل دارای 50 اتاق شامل اتاق های دو تا پنج تخته است که برای شما مهمانان گرامی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن، حمام با لوازم بهداشتی و مبلمان هستند. قیمت هتل بسیار مناسب بوده و این هتل یکی از هتل های مقرون به صرفه جزیره محسوب می شود. در هتل ستاره طلایی رستوران وجود ندارد اما می توانید از طریق رسپشن از رستوران های خوب جزیره غذا سفارش دهید. از دیگر امکانات این هتل می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری و ... اشاره کرد. 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

هتل های کیش

هتل ساها کیش

معرفی:هتل ساها کیش از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش میباشد که موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد ومسافران و گردشگران تور کیش میبتوانند با پیمودن کمترین مسیر به جاذبه ها و دیدنی های این جزیره برسند.همچنین این هتل نزدیک مراکز خرید واقع شده است.اتاق های این هتل بسیار استاندارد و طراحی شیک دارند.کارکنان و خدمه هتل ساها مجرب و شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز تور کیش میباشند همچنین این پرسنل مسلط به زبان انگلیسی هستند تا بتوانند با مسافران خارجی راحت ارتباط برقرار کنند.این هتل دو ستاره با قیمت کم بهترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران تور کیش هتل شایان تابستان 98 قرار میدهد تا در طول اقامت از این امکانات استفاده کنند و لحظات خوبی را در این جزیره زیبا و تاریخی در کنار خانواده خود بگذرانند.

امکانات هتل:نزدیکی به مراکز تجاری، استخر، فست فود، تاکسی سرویس، نزدیکی به ساحل، اینترنت، رستوران،سرویس ایرانی، سیستم اعلام حریق، لابی، تلفن در لابی،سرویس بهداشتی در لابی، پذیرش 24 ساعته، سونا، جکوزی

امکانات اتاق:اینترنت در اتاق،تلفن در اتاق،یخچال،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،روم سرویس 24 ساعته،لوازم بهداشتی،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، پاورسوئیچ، قفل درب اتاق، صندوق امانات داخل اتاق،،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، دراور 

رستوران هتل:رستوران این هتل 2 ستاره با منویی از غذاهای کبابی و دریایی از مسافران تور کیش پذیرایی میکند فضای زیبا و ظرفیت 70 نفره برای مسافران و گردشگران آماده کرده است

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا پارک دلفین ها:8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه: 7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز:8 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره:8 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی:15 کیلومتر

فاصله هتل تا مسیر ویژه دوچرخه سواری:9 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی:2 کیلومتر

پیشنهاد ما:این هتل 2 ستاره با امکاناتی که در اختیار مسافران و گردشگران تور کیش قرار داده در حد هتل 3 ستاره تاپ میباشد.اگر به دنبال هتلی خوب برای اقامت میگردید این هتل انتخاب مناسبی است.


هتل پانوراما کیش

معرفی هتل:این هتل 5 ستاره در جزیره کیش از هتل های خوب معرفی شده و در موقعیت جغرافیایی خوب این جزیره قرار دارد به صورتیکه پیاده تا دریا فقط 8 دقیقه فاصله است.مساحت این هتل 13000 و دارای 15 طبقه و 300 واحد است.هتل پانوراما از عضو گروه هتل هلیا نیز میباشد.کنار این هتل 5 ستاره بازار خرید نیز وجود دارد.کارکنان هتل شبانه روزی به مسافران تور کیش هتل شایان تیر 98 خدمت میکنند.این هتل زیبا دارای اتاق استاندارد و با طراحی زیبا میباشد.

امکانات هتل:استخر و ماساژو اسپا،ترانسفر بازار و مراکز تفریحی،سیزده طبقه اقامتی، دو طبقه لابی،اینترنت،دارای ٨ آسانسور مسافری و خدماتی،لاندری،صندوق امانت،نماز خانه،پارکینگ،باشگاه،روم سرویس 24 ساعته،کافی شاپ،رستوران،رنت اتومبیل،کافی نت،سونا،جکوزی و ...

امکانات اتاق:اینترنت در اتاق ها،یخچال،تلوزیون،حمام و با لوازم بهداشتی،سیستم تهویه،سرویس فرنگی و ایرانی که مسافران تور کیش میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

موقعیت جغرافیایی هتل:کیش - میدان امیر کبیر - بلوار ساحل - روبروی برج دیپلمات 

پیشنهاد ما:این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین ها همه روزه از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.اگر به دنبال هتلی زیبا و راحت برای اقامت هستید ما این هتل را به شما پیشنهاد میکنیم.


هتل پارسیان کیش

معرفی : هتل پارسیان یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در سال 1374 افتتاح شده است. این هتل دارای 10 بلوک اقامتی است که در مجموع در آن ها 98 واحد اقامتی وجود دارد. این هتل زیبا که در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است در سال 1395 برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تور کیش بازسازی شده است. محوطه فضای سبز این هتل که در مقابل ساختمان قرار دارد مملو از درختان نخل بوده و یک حوض و آبنمای زیبا در وسط آن قرار دارد.

هتل پارسیان کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل پارسیان دو تخته، سه تخته ،‌چهار تخته و پنج تخته هستند که در آن ها امکانات صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، رخت آویز، کمد لباس، اینترنت، تلفن، حمام با لوازم بهداشتی ، سیستم گرمایش و سرمایش و روم سرویس وجود دارد.

امکانات هتل : لابی،‌ کافی شاپ، فضای سبز، آرایشگاه، صندوق امانات،‌ کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته،‌ تاکسی سرویس، سالن همایش، سالن کنفرانس، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی رایگان، فتوکپی، فکس، راهنمای تور، تشریفات ویژه ، چایخانه سنتی،‌  دستگاه خود پرداز، ناهار در اتاق، مسیر دوچرخه سواری، نمار خانه

هتل پارسیان کیش

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مهمانان گرامی تور کیش سرو می کنند. هم چنین صبحانه در این هتل به سبک بوفه سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان ساحل جزیره و رو به روی تالار شهر قرار گرفته است. مرکز خرید زیتون و پاساژ مرکز تجاری کیش چسبیده به هتل پارسیان قرار گرفته اند و ساحل تنها یک کیلومتر با هتل فاصله دارد. هم چنین دیگر مراکز خرید و مکان های تفریحی کیش نیز بسیار به این هتل نزدیک است.

هتل پارسیان کیش

پیشنهاد ما : این هتل مکان بسیار مناسبی برای کسانی است که به انگیزه خرید به جزیره کیش سفر می کنند.


هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش یکی از هتل های گروه بین المللی مهدسا است که در سال 1396 افتتاح شده است. این هتل تنها 700 متر تا ساحل نیلگون خلیج فارس فاصله دارد و فاصله آن تا دیگر مراکز تفریحی نیز بسیار کم می باشد. این هتل تعداد 338 اتاق و سوئیت دارد که نمای رو به دریا و جزیره دارند. رستوران هتل با ظرفیت 650 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به شما مسافران تور کیش ارائه می دهد. مجموعه آبی این هتل دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر ، باشگاه بدنسازی و حمام ترکی می باشد. هم چنین زمین تنیس و پارک بازی کودکان در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته اند. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ ، فضای سبز، اجاره اتومبیل، آتلیه، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات و ... اشاره کرد. 

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

هتل های خوب کیش

هتل کوروش کیش

معرفی:هتل کوروش جزء هتل های 5 ستاره کیش میباشد که در کل خاورمیانه با نام هتل سبز شناخته شده است و مورد علاقه مسافران تور کیش قرار گرفته است.این هتل زیبا و لوکس با استفاده از انرژی خورشیدی انرژی مصرفی خود را تامین میکند.این هتل 5 ستاره لوکس دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی میباشد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید این جزیره زیبا را برای مسافران و گردشگران عزیز تور کیش هتل شایان مرداد 98 راحت کرده است.اتاق های مدرن و شیک این مجتمع 5 ستاره دارای بهترین امکانات و خدمات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشد تا در طول اقامت در این هتل بتوانند به راحتی استفاده کنند و لذت ببرند.پرسنل های هتل نیز همگی مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند.با انتخاب این مجتمع لوکس میتوانید لحظات خوب و به یادماندنی را سپری کنید.

هتل کوروش کیش

امکانات هتل:لابی، تلفن در  لابی، سونا، تلویزیون در لابی،آسانسور، صندوق امانات، شبکه پخش  فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه، تاکسی سرویس، آتلیه، آژانس مسافرتی،  جکوزی،سنسورهای دود یاب/ضد  حریق، پله اضطراری، فتوکپی، خدمات باربری، فکس، پرینتر، لاندری، زنگ  هشدار، کافی  شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز، سیستم تهویه مطبوع،  سرویس  بهداشتی ایرانی در لابی، دستگاه واکس  کفش، خدمات CIP، کپسول آتش  نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، پارکینگ، استخر، خدمات خانه  داری ،خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، اینترنت در لابی ،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی

امکانات اتاق:سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل  الکترونیکی،  صبحانه، یخچال، سیستم اطفاء حریق  در اتاق، حمام، تلویزیون در اتاق، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، چای ساز/ قهوه ساز، لوازم بهداشتی، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، دمپایی، IPTV، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، نوع قفل درب  اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، تلفن در اتاق، اینترنت در اتاق، آباژور، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

هتل کوروش کیش

رستوران هتل:هتل کوروش فضای دل نشین و آرام را فراهم کرده است تا مسافران عزیز تور کیش بتوانند از غذا های ایرانی که با بهترین مواد غذای آمادهو سرو شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل کوروش کیش


هتل مهتاب کیش

معرفی:هتل 4 ستاره مهتاب یکی از هتل های خوب جزیره زیبای کیش میباشد.موقعیت مکانی خوب این هتل دسترسی به جاذبه های گردشگری را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.مسافران عزیز میتوانند در مدت زمان کم از دیدنی های این جزیره تاریخی دیدن کنند و لحظات خوبی سپری کنند.این هتل 4 ستاره دارای اتاق های لوکس و استاندارد میباشد که مجهز به تمامی امکانات رفاهی نیز میباشند.پرسنل های این هتل مجرب و آموزش دیده هستند و 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هتل شایان شهریور 98 میباشند.هتل مهتاب با ارائه بهترین خدمات رفاهی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.اکثر اتاق های این هتل ویو رو به دریا دارند.

تور کیش

امکانات هتل:کافی شاپ،رستوران، اینترنت،ترانسفر فرودگاهی،محوطه سرسبز،پذیرش شبانه روزی،لابی،پارکینگ،سیستم اعلام حریق،تهیه بلیط،تاکسی سرویس،صندوق  امانات،خدمات خانه داری،کپسول آتش نشانی،صرافی،کرایه اتومبیل،تلوزیون در لابی،سرویس بهداشتی در لابی

امکانات اتاق:تهویه مطبوع،مستر،چای ساز،سرویس بهداشتی فرنگی،اینترنت رایگان،روم سرویس،سشوار،حوله ،مینی بار،کمد لباس،دراور،آینه،میز لوازم آرایش، دمپایی ،  تخت،مبلمان،تلفن،تلویزیون،رخت آویز،گاز رو میزی،لوازم بهداشتی،حوله، آباژور

تور کیش

رستوران هتل:مسافران عزیز تور کیش میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا تا کشتی یونانی:17 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا  بازار مروارید:6 دقیقه پیاده

فاصله هتل تا بولینگ مریم:5 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا درخت سبز:12 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا شهرزیر زمینی کاریز:10 دقیقه


هتل آپارتمان احتشام کیش

معرفی:هتل احتشام یکی از هتل آپارتمان های خوب جزیره زیبای کیش میباشد که در شهرک صدف واقع شده است.دسترسی راحت این هتل آپارتمان به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید و از همه مهم تر دریا این هتل را به یکی از هتل های مناسب این جزیره تبدیل کرده است.اتاق های این هتل آپارتمان استاندارد هستند و همچنین مجهز به تمامی امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشد.هتل آپارتمان احتشام بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا تجربه یک سفر خوب را با قیمت اقامت مناسب در این هتل آپارتمان سپری کنند.

امکانات هتل:لابی،صندوق امانات،تاکسی سرویس،اتاق چمدان،صرافی،فضای سبز،پارکینگ،آشپزخانه،پذیرش ۲۴ ساعته،کپسول آتش نشانی،سیستم اعلام حریق،کرایه اتومبیل،خدمات خانه داری،خدمات تهیه بلیط،تلویزیون در لابی،اینترنت در لابی

امکانات اتاق:تلویزیون در اتاق،اینترنت در اتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،نوع قفل درب اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق،امکان پخت و پز،کمد لباس،لوازم بهداشتی،دمپایی،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،روم سرویس،یخچال،دراور،چای ساز، بالکن ،رخت آویز

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل غذای خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.


هتل کوثر کیش

معرفی:هتل کوثر از هتل های است که در نوار ساحلی جزیره کیش قرار دارد و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد.اتاق های این هتل بسیار استاندارد هستند امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافران تور کیش در طول اقامتشان استفاده کنند و لحظات خوبی را در ناین هتل سپری کنند.این هتل نسیتا از هتل های دیگر این جزیره ارزان قیمت تر است اما امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد تا تجربه یک سفر خوب را در این هتل تجربه کنند.کارکنان و پرسنل این هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند. .

امکانات هتل:سالن کنفرانس،رستوران،پارکینگ،سالن اجتماعات،لابی،ترانسفر فرودگاهی رایگان،سالن کنفرانس،سرویس فرنگی،سیستم اعلام حریق،کافی شاپ،نماز خانه،اینترنت،صندوق امانات،سرویس بهداشتی در لابی،میز و صندلی در لابی

امکانات اتاق: مبلمان، یخچال، تلویزیون،تلفن، حمام،لوازم بهداشتی،مبلمان،سیستم سرمایشی،سرویس فرنگی،کمد لباس،آباژور،دراور

رستوران هتل:رستوران هتل کوثر غذا های خوب را با بهترین کیفیت برای مسافران تور کیش سرو میکنند تا در کنار اقامت در این هتل زیبا از غذای هتلنیز لذت ببرند.

موقعیت جغرافیایی:فاصثله هتل تا شهر باستانی حریره:7.5 کیلومتر ( 10 دقیقه با خودرو)

فاصله هتل تا اسکله تفریحی:1.2 کیلومتر ( 14 دقیقه پیاده)

فاصله هتل تا بازار پردیس:429 متر

فاصله هتل تا  پارک هنگام:349 متر ( 4 دقیقه پیاده)

فاصله هتل تا فرودگاه:6.8 کیلومتر ( 8 دقیقه با خودرو)

فاصله هتل تا پارک دوقلوها:349 متر ( 4 دقیقه پیاده)

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

هتل های کیش

هتل گاردنیا کیش

معرفی:هتل 3 ستاره گاردنیا یکی از هتل های خوب جزیره کیش میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور کیش راحت و آسان کرده است.هتل گاردنیا در سال 1387 ساخته شده است و در سال 1393 بازسازی شده است.این هتل 3 ستاره در 4 طبقه دارای 58 واحد اقامتی با  امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور کیش در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و حرفه ای هستند و شبانه روزی آماده خدمت  رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل گاردنیا کیش

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، کافی شاپ، اتاق چمدان، روزنامه، فضای  سبز، سالن بیلیارد، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تور، تلفن در  لابی، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، آب رایگان، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، امکان  شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی  فرنگی در اتاق

هتل گاردنیا کیش

رستوران هتل:مسافران تور کیش هتل شایان تابستان 98 میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فصله هتل تا سینما لبخند:7 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر

فاصله هتل تا راه آهن:6 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش:19 دقیقه

فاصله هتل تا ساحل:1 کیلومتر

هتل گاردنیا کیش


هتل کیش کیش

معرفی:هتل 5 ستاره کیش یکی از هتل تازه ساخت این جزیره زیبای تاریخی میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را  برای مسافران تور کیش راحت کرده است.این هتل لوکس در 13 طبقه دارای 343 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور کیش هتل شایان تیر 98 در طول اقامت بتوانند براحتی  استتفاده کنند.هتل کیش در زمینی به مساحت 16000 متر مربع ساخته شده است.هتل کیش با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران  تور کیش میباشد.هتل کیش بهترین خدمات را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.با انتخاب این هتل میتوانید اقامت خوب و راحتی را تجربه کنید.ساعت تحویل اتاق در این  هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل کیش کیش

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آتلیه، آژانس مسافرتی، فتوکپی، گشت نیم روزی، کافی شاپ، روزنامه، فضای سبز، زمین تنیس، جکوزی، سالن  ورزشی، آرایشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، خدمات برای معلولین، خدمات تور، شبکه پخش  فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در  لابی، لاندری،  سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

هتل کیش کیش

امکانات اتاق:روم سرویس، IPTV، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، دمپایی، سیستم گرمایش و  سرمایش، نوع قفل درب اتاق

هتل کیش کیش

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی و فرنگی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز همایش ها بین المللی:706 متر

فاصله هتل تا ساحل خلیج نیلگون فارس:700 متر

هتل کیش کیش


هتل آپارتمان شباویز کیش

معرفی:هتل آپارتمان شباویز یکی از هتل آپارتمان خوب جزیره زیبای کیش میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های گردشگری این جزیره تاریخی فاصله کمی  دارد و دسترسی را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.هتل شباویز دارای 80 واحد اقامت میباشد که تمام اتاق ها بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافران و  گردشگران عزیز تور کیش در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل دوره دیده هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از  مسافران تور کیش میباشند.هتل آپارتمان شباویز با امکانات خوبی که در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد هزینه کمتری نسبت به هتل های دیگر دارد.

هتل آپارتمان شباویز کیش

امکانات هتل:لابی، نمازخانه، آژانس مسافرتی، فتوکپی، فکس، پرینتر، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات باربری، خدمات  تور، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات CIP، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، تلفن در  لابی، پارکینگ، خودپرداز، آشپزخانه، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

هتل آپارتمان شباویز کیش

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع  دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس  بهداشتی ایرانی در اتاق

رستوران هتل:هتل آپارتمان شباویز دارای رستوران با فضای تمیز میباشد و غذا های ایرنی را با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را برای مسافران تور کیش سرو میکند.

هتل آپارتمان شباویز کیش

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا حافظیه:2 کیلومتر

فاصله هتل تا پدیده شاندیز:12 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان:3 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار مرجان:2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:11.5 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم:7.5 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیر زمینی کاریز:11.9 کیلومتر

هتل آپارتمان شباویز کیش


هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

معرفی:هتل آپارتمان قصر آرمانی یکی از هتل آپارتمان های خوب جزیره کیش میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی  دارد.اتاق های هتل استاندار هستند و مجهز به بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشند تا در طول اقامت بتوانند به راحتی استفاده کنند.پرسنل های خوب  هتل خوش برخورد و مجرب هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.ساعت تحویل اتاق در این هتل آپارتمان 14 و ساعت تخلیه 12  میباشد.این هتل آپارتمان با ارائه امکانات خوب هزینه کمتری نسبت به هتل های دیگر دارد.

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

امکانات هتل:دسترسی آسان صندلی چرخدار، آسانسور ،لابی، اینترنت، تلویزیون در لابی، مبلمان در لابی، سیستم اعلام حریق، پذیرش 24 ساعته، سرویس بهداشتی در  لابی، اتاق چمدان، صندوق  امانات، سیستم تهویه ،  پارکینگ، رستوران، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، صرافی، کپسول آتش نشان، کرایه اتومبیل

امکانات اتاق:اینترنت، روم سرویس، کمد لباس، دراور، آباژور، رخت آویز، وسایل بهداشتی، میز لوازم آرایش، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دمپایی، چای ساز/قهوه ساز،  تلویزیون، سیستم تهویه ،امکان شارژ  وسایل الکترونیکی، پاورسوییچ، امکان پخت و پز

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

رستوران هتل:مسافران عزیز در فضای دل نشین این هتل میتوانند از روی منو غذای خود را سفارش دهند.کیفیت غذا های هتل بسیار خوب است با بهترین مواد غذایی  آماده شده اند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا کشتی یونانی:22 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:7 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید:5 دقیقه

فاصله هتل تا بازار عرب‌ها:14 دقیقه

فاصله هتل تا پارک دلفین‌ها:15 دقیقه

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

هتل های خوب ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان

معرفی:هتل نورث اونیو ارمنستان یکی از بهترین و معروفترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری و تاتر اپرا واقع گردیده است.این هتل دارای 24 اتاق بسیار لوکس و با امکانات و خدمات رفاهی عالی می باشد.هتل نورث در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور ارمنستان راحت کرده است.این هتل 4 ستاره با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی از مسافرین و گردشگرین تور ارمنستان میباشند.با انتخاب این هتل 4 ستاره تاپ میتوانید لحظات خوبی را سپری کنید و از اقامت در این مجتمع لذت ببرید.

هتل نورث اونیو ارمنستان

امکانات هتل:تهویه مطبوع، صندوق امانات، انبار چمدان، خودپرداز، سالن زیبایی، برق 220 ولت، میز تور. آرایشگر مو، آسانسور، میز پذیرش 24 ساعته، کارکنان چند زبانه، دسترسی به اینترنت بی سیم، امکان دسترسی به اینترنت، خدمات نگهداری از کودکان، لاندری، خدمات لباسشوئی، امکان دسترسی به اینترنت، رستوران، بار، سالن استراحت، خدمات اتاق، کافی شاپ، کرایه خودرو، امکان اجاره ماشین، امکان اجاره دوچرخه، خدمات ماساژ، ATM، شاتل فرودگاه، محل مخصوص سیگار کشیدن، بار در کنار استخر، کافی شاپ، خدمات کفاشی و واکس، 

امکانات اتاق:سشوار،  تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، مینی بار، تهویه مطبوع، اتاق با عایق صدا، تلفن، امکانات مخصوص افراد ناتوان، صبحانه در اتاق، میز کار در اتاق، اتاق نشیمن در اتاق، چای ساز و قهوه ساز در اتاق، گاوصندوق، دارای کلید، دارای کارت کلید، بطری آب، یخچال، آشپزخانه، دمپایی، دستمال توالت، حوله رایگان در اتاق، دوش حمام، میز آرایش، مبل تختخواب شو، میز اتو، آیینه، کمد و دراور، اتو

هتل نورث اونیو ارمنستان

رستوران هتل:هتل نورث اونیو دارای رستورانی با غذا های اسپانیایی،  ارمنی و بین المللی را برای مسافران تور ارمنستان تابستان 98 سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان:0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو جمهوری میدان:0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان جمهوری:0.5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایروان ونیزاج:0.6 کیلومتر

فاصله هتل تا آبشار یروان:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دوستداران:1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس:10.3 کیلومتر

فاصله هتل تا سوپرمارکت پارما:0.5 کیلومتر

هتل نورث اونیو ارمنستان


هتل دیلیجان ریزورت ارمنستان

هتل 4 ستاره دیلیجان ریزورت ارمنستان 70 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها به صورت کلاسیک دکور بندی شده اند و دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، مینی بار و ... هستند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به بیلیارد، میز تنیس، سونا، ماساژ و باشگاه اشاره کرد. این هتل چشم انداز پانارامایی از پارک ملی دیلیجان دارد. رسپشن این هتل به صورت 24 ساعته پذیرش می کند و بنا به درخواست مسافران تور ارمنستان تیر 98 ، ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت در اختیار مهمانان قرار میگیرد. 

آدرس: Getapnya Street 66, 3903 Dilijan, Armenia

امکانات هتل دیلیجان ریزورت ارمنستان

آسانسور، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، سرویس شاتل (با هزینه)، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

 

 


هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره نورک رزیدنس (Nork Residence) در خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان واقع شده و 36 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، بالکن، مینی بار، حمام و ... هستند. در رستوران این هتل غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی سرو می شود و همچنین مسافران تور ارمنستان می توانند در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک ها را خریداری کنند. فاصله هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر است.

آدرس: Moldovakan Street 56/1 , 0062 Yerevan, Armenia

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان. 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

اتاق هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

رستوران هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

استخر هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان


هتل اپرا سوییت ارمنستان

هتل 4 ستاره اپرا سوییت Opera Suite) 101) اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سشوار، لوازم آشپزخانه، گاز، یخچال و ... می باشد. در رستوران "سیناترا" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود , در صورت درخواست مسافران، روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز فراهم می گردد. مسافران تور کیش  می توانند با 8 دقیقه پیاده روی از هتل به ایستگاه متروی "باقرمیان"  رسیده و به راحتی در شهر رفت و آمد کنند. میدان جمهوری در 1/5 کیلومتری، ایستگاه قطار ایروان در 6 کیلومتری و فرودگاه بین المللی در 15 کیلومتری هتل است. 

امکانات هتل اپرا سوییت ارمنستان

باغ، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل اپرا سوییت ارمنستان

هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق هتل اپرا سوییت ارمنستان

رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

غذاهای رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق کنفرانس هتل اپرا سوییت ارمنستان

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش